فروشگاه موبایل و تبلت اندروید

ارزانترین فروشگاه اینترنتی با مرغوب ترین محصولات - ارسال محصول توسط پست به تمام نقاط ایران

فروشگاه موبایل و تبلت اندروید

ارزانترین فروشگاه اینترنتی با مرغوب ترین محصولات - ارسال محصول توسط پست به تمام نقاط ایران

فروشگاه موبایل و تبلت اندروید

بهترین و ارزانترین فروشگاه اینترنتی موبایل اندروید (اعتماد شما، پشتوانه کار ما)

طبقه بندی موضوعی
۱۹
ارديبهشت ۹۴

LG G3 دوسیم کارت


LG G3 دوسیم کارت


قیمت: 440,000 تومان




طرح اصل ال جی جی 3 دوسیم اندروید
دارای کیف چرمی مخصوص
در2رنگ سفیدومشکی
سایز صفحه نمایش گوشی چهار هسته ای Scolor مدل S-x3 هم 5 اینچ از نوع IPS می باشد . به همین دلیل بهترین کیفیت را دارد. بدون هیچگونه سایه و افت کیفیت.
سی پی یو گوشی از نوع 4 هسته ای ؛ رم 512 و و رام آن 8 گیگ هست . در واقع سی پی یو گوشی MTK6582, Cortex A7 quad core, 1.3GHz می باشد . این مدل سی پی یو قدرت بسیار قدرتمند بوده و سرعت بسیار بالایی دارد. این سی پی یو 4 هسته ای قادر است تا تمامی بازیهای سنگین HD را هم به راحتی اجرا کند. به همین دلیل قادر است انواع کارهای سنگین را به خوبی اجرا کند . بازیهای سنگین HD نظیر آسفالت 8 ؛ موست وانتد ؛ ریل ریسینگ 3 و هر بازی دیگری را که مایل باشید را به خوبی و راحتی اجرا می کند .

دستگاه اندرویدی هوشمند و اصطلاحا اسمارت فون قدرتمند و هوشمندی هست. بنابراین اگر به دنبال یه گوشی هوشمند اندروید هستید که هم ظاهر زیبا و هم سیستم قدرتمند و مطابق روز دنیا را داشته باشد این گزینه را از دست ندهید.

طراحی این گوشی بسیار شیک و حرفه ای انجام شده است . از این امکانات می توان به سنسور مجاورت ؛ سنسور هندینگ بسیار قدرتمند، دوربین 8 مگاپیکسل ؛ صفحه نمایش IPS ؛ رم اجرایی 512 ؛ رام 8 گیگ ؛ سی پی یو واقعا قدرتمند 1.3 گیگاهرتز چهارهسته ای ؛ سیستم عامل اندروید 4.4.2 با قابلیت آپدیت کردن ؛ GPS (موقعیت یاب) ؛ 3G (قابلیت استفاده از سیم کارت رایتل) ؛ و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود.

اگر بخواهم از لحاظ ظاهری این گوشی را بررسی کنم باید عرض کنم این نمونه که با نام S-x3 و طرح G3 نیز روانه بازار شده است دارای استایل بسیار زیبا و بدنه بسیار شیک می باشد . ضمنا در ساخت بدنه این گوشی از جنس درجه یک و با کیفیت بالا استفاده شده است .

این گوشی نیز همانند گوشی G3 ال جی فاقد کلید ولوم و پاور در اطراف بدنه می باشد (یکی از شهرتهای G3 نداشتن کلید در کناره های گوشی است) و این موضوع در این مدل نیز به خوبی رعایت شده است و همین امر زیبایی این گوشی را دوچندان ساخته است. در واقع کلیدهای ولوم و پاور گوشی همانند G3 اصلی در پشت گوشی و زیر دوربین تعبیه شده است . این موضوع را در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید :

چنانچه قصد داشته باشید که قفل صفحه نمایش گوشی را باز کنید نیازی نیست که کلید پاور پشت گوشی را فشار دهید بلکه با دوبار لمس صفحه نمایش می توانید قفل صفحه نمایش را آنلاک کنید . این موضوع در فیلم گوشی نیز نشان داده شده است.

از لحاظ سیستم عامل هم عرض کنم که دارای سیستم عامل اندروید ورژن 4.4.2 می باشد و امکان ارتقا سیستم عامل نیز برای شما قرار داده شده است. سیستم گوشی بسیار قدرتمند بوده و دارای سرعت بسیار بالا و عالی هست.

صفحه نمایش گوشی نیز از نوع IPS طراحی شده است به گونه ایکه هم روشنایی بسیار خوبی دارد و هم به هیچ عنوان در زوایای مختلف دچار تیرگی نخواهد شد . سایز صفحه نمایش این گوشی 5 اینچ هست

حافظه داخلی گوشی نیز 8 گیگ هست و امکان استفاده از کارت حافظه خارجی تا 32 را نیز دارد.

در این گوشی از دوربین 8 مگاپیکسلی HD استفاده شده است که کیفیت بسیار بالایی در فیلمبرداری و عکسبرداری دارد . سایز عکسبرداری دوربین این گوشی 2448*3600 می باشد . دوربین جلو گوشی نیز 3 مگا پیکسل هست . از سایر امکانات دوربین گوشی باید به فوکوس خودکار ؛ فلاش عالی ؛ HDR ؛ تشخیص چهره و تشخیص لبخند اشاره کرد . ضمنا تصویر زیر نیز توسط دوربین همین گوشی گرفته شده است تا بتوانید کیفیت دوربین را ملاحظه نمایید . جهت مشاهده تصویر در سایز اصلی خود و کیفیت اصلی دوربین بر روی تصویر کلیک کنید :
از سنسورهای موجود در این گوشی میتوان به سنسورهای هندینگ , ؛ سنسور مجاورت و سنسور شناسایی ضربه جهت آنلاک کردن قفل صفحه نمایش اشاره نمود .
با استفاده از سنسور هندینگ می توانید صفحات و منوهای گوشی خود را بدون تماس با صفحه نمایش حرکت داده و ورق بزنید . لازم به ذکر است که این سنسور برخلاف سنسورهایی که در گوشی طرح اصلی سامسونگ بکار می رود بسیار قدرتمند و سریع می باشد به گونه ایکه با فاصله 20 تا 30 سانتی متری هم کار می کند. ضمنا این سنسور قابلیت شناسایی حرکت رفت و برگشت دست نیز هست.
سنسور مجاورت هم موجب خاموش شدن صفحه نمایش در زمان مکالمه می گردد . عملکرد این سه سنسور را میتوانید در فیلمی که از گوشی تهیه شده است مشاهده نمایید.


علاوه بر سنسورهای فوق ؛ این گوشی دارای سنسورهای دیگری از قبیل سنسورهای شتاب سنج ؛ ژیروسکوپ و غیروو نیز می باشد که از ذکر آنها خودداری می گردد.



همچنین این دستگاه هوشمند مجهز به GPS و سیستم 3Gنیز می باشد.

قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان فعال که یکی از شیارها دارای سیستم 3G نیز می باشد.

این گوشی به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می کند . در تمامی منو ها و در بخش تایپ.

دارای شبکه های ارتباطی 3G – GPRS – WLAN – GPS – Bluetooth

امکان استفاده و نصب انواع برنامه های اندروید نظیر آفیس ؛ word ؛ PDF ؛ Exel ، انواع همراه بانکها ؛ انواع بازیها ؛ انواع نرم افزارهای کاربردی و دیگر.

قابلیت پخش انواع فیلمهای HD و Full HD . این گوشی قادر است تمامی فیلم ها را به صورت فول اچ دی 1080p ضبط نماید.

از لوازم همراه گوشی نیز می توان به شارژر ؛ هندزفری ؛ کابل ؛ دفترچه راهنما و باطری قدرتمتد 2600 میلی آمپر اشاره نمود

فروشنده: فروشگاه موبایل و تبلت اندروید

قیمت: 440,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید LG G3 دوسیم کارت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



نظرات  (۱)

طرح اصلیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی